søndag 7. september 2008

Tankekorset er feig og usaklig

"Noen har visstnok også behov for å harselere med posten min på en fascinerende barnslig måte - under anonymt nick." Dette skriver Tankekorset i en kommentar om reaksjonene på statistikk om innvandrere, muslimer og slikt. Tankekorset svarer også på Shoaibs kommentar.

Lavmålmannen har gjort akkurat det samme som Tankekorset, nemlig plukket ut statistikk på en mest mulig selektiv måte. Tankekorset har ikke funnet noen faktafeil i mitt innlegg om mannsproblemet, i stedet bare avfeier han det hele engros som "harselas". Mitt innlegg er faktisk mer saklig enn Tankekorsets: Jeg påpeker at mannsproblemet er langt mer alvorlig enn innvandrerproblemet, menn er faktisk genetisk disponert for sin problematferd - det er ikke innvandrere (jeg antar i allefall at Tankekorset ikke mener noe slikt).

Dessuten: det er menns atferd som er skaper mest problemer i dagens samfunn, ikke innvandreres atferd. Dette er tydelig dokumentert i den statistikken jeg presenterte.

Dessuten 2: Lavmålmannen er ikke anonym, Lavmålmannen er Lavmålmannen, uansett er det kvaliteten på innleggene som teller ikke personen bak.

2 kommentarer:

Anonym sa...

JEG er feig og usaklig ja....hehe. Den var fin.

Anonym sa...

Vel dersom du hadde lest innlegget
http://lavmaalmannen.blogspot.com/2008/09/jeg-er-ikke-sexist-men.html

ville du sett at det faen hakke meg ikke er barnslig harselas. Det er rene fakta for pengene. Å kalle fakta for barnslig, det er barnslig det.

Ingen snakker om et mannsproblem selv om dette er mye større og gjennomgripende enn innvandrerproblem som Tankekorset og andre rotehuer skriver om.